2011-11-10 10:39:01Carrie

11月10日



首先呢~最近最值得提既就係QLD過黎SYD玩既2位朋友啦~

就係呢幅相里面戈2位男性啦~

基於大家都係澳門人~

係澳門節既時候識左十几日就熟到不得之了~

咁佢地2位又專程坐飛機落黎塭我地玩~

咁我地雖然考試在即~不過梗係奉陪啦~

而我呢~都吾例外~

最可惜既就係因為我要番工~

無同佢地一齊去bule mountain玩~

可惜可惜~不過實有機會再去的~

就如之前所講~

無錯~小女子正是考試在即~

仲有2日就開考啦~

不過心情依然松散...(路人甲:你知就好啦...你真係無得救)

話說尋日呢就係Jason回澳前既晚餐~

咁我地一群人就去左水井坊到打邊爐啦~

識左呢班朋友雖然好開心~

不過我銀包就快見底...Orz....

但係吾緊要啦~錢 可以再塭~

打完邊爐吾知點解大家心血來潮就去左Jason屋企玩啦~

佢屋企戈兩隻狗好可愛><!

玩玩下 Jason 家姐都番埋黎@@...

咁我地就各自拎左D 人地家姐自制既甜品 面包番屋企啦~

超級THX人地家姐~

而我呢~...一睇就知而家係為左吾想溫習所以上黎寫blog啦~

by the way~ 其實要講既都係咁上下~

講住咁多先啦~ 哈哈


上一篇:10月23日

下一篇:12月02日