2006-11-23 22:36:16♡MARIE♡

大件事!


今日陈睿无拉拉要调位喔
同第一名坐啊 死咯
好大压力啊啊啊啊 ..
想蛇王都唔得了今次
仲捻住考完试堕落下噶
今次无了 仲要坐第一排
唉 祝我死得快 好世界拉 =..=

昨天 激嬲monkey
因为稳唔到白色903
但係我死都要白色.
搞到佢好無奈
其實我都唔想噶
鬼叫天秤座中意完美嘅事物咩
我真係好中意部機阿
如果買唔到 我真係會好鬱悶 好唔開心咯
我都好唔想甘 =..= 搞到mon甘難做
啊啊啊啊 ... 萬 惡 嘅 我

哩幾日開始有冬天FEEL拉~
wowo wowo 好正啊 ..
哈哈哈 新買對靴 可以大大方方著出街拉
yeah 星期日就帶你去廣州拉拉拉~