2004-04-24 10:48:00Marcia

Precious Moments~

yesterday,我lingling,phoebe去左joanne個hku個hall
幾個人一齊攤左係張牀度傾計~好舒服la~~~~
又係輪住黎講~~~
都幾開心架~
phoebe啦~成日都要我講先~
hee~我都知你鍾意聽我講野~

諗返起以前係hys架生活真係幾開心架
雖然而家大家一齊架時間多,好難就
講真,有時都好mung,成日都好想一齊見...但end up次次都約唔到
but anyway,我覺得我地彼此都好了解~
We can break bread and share wines, right~


"時光可變 世界可變 人情亦許多都變遷
友共情不變 那種真找不到缺點
你我再次相見 隨年和月 身心雖秏損
友共情從難扭轉 心內那熱暖
仍是純真未變"

不過大約5點幾,都各有各節目lu~


yesterday,去左銅鑼灣食拉麵~
今次lee間真係好食d~~~~
haha~~~下次我地之去多人排隊個間啦~

我想睇"救命"呀~
又想睇"江湖"
又想睇"Kill Bill2"呀~