2010-02-17 00:09:15馬悲

出發啦出發啦

重有幾十個中就出發啦~~~

好緊張~~~

又好有火~~~

因為同行者成鬼日問埋d無知的問題~~~

上次去台灣已經有個無知友人~~~

真係估唔到佢會問d咩無知既問題~~~

嚇死人~~~

今次又係~~~

又問我民宿有無熱水沖涼~~~

大佬呀,照常理都有呀~~~

點會無熱水呀?

又問有無“被“蓋架?

大佬呀,佢俾張床你,點會唔俾被架?

哎,我驚我忍唔住發火~~~

佢咩都唔搵~

咩都唔識

全部指意晒我

我都係旅遊炸

我去過一次炸~

你盪失左路我點幫你呀~~~

獨立d啦~~~

希望今次出發我唔會發脾氣

今次係最後一次追sj

番到泥就要努力讀書~~~

我要自由~~~

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)