2006-07-20 19:54:46馬悲

Pride And Prejudice

我馬悲誠意推薦朋友們一定要看這 傲慢與偏見

真係好好睇

絕無冷場

睇左書再睇LEE場戲就最好啦!

信我.
LEE個已經係男女主角最親密的接觸

哈哈,好好睇呀!

其實我響往的生活就是戲中的田原生活哦!

所以,我怎能不往外國去呢?
五姐妹當中

最靚就係大家姐(即右2)

跟住既就係女主角(中間)

其他既都唔多洗理架啦
對 Pride And Prejudice 既有感

之前我就好想睇LEE套戲
但我驚會太悶
事實上又唔係喎
戲中的家庭因生了5個女
這家人都生活得清貧
以致家中的女兒都以出嫁為人生目標
她們終日都發仔溫咁
除了大家姐同女主角
母親為了使女兒出嫁而不惜千方百計
不是很可悲嗎?
但認真的想一想
能嫁給有錢人是唯一脫貧的方面
那管愛不愛
食得好,住得好便是當時的最大幸福
戲中男女主角的愛情比書描述得少
可能因時間的關係
不過戲中還是動人得很
天呀!很好看哦!
愛一個人並不需太多理由
它可以很容易改變一個人的心意
我覺得每個人都需要愛
不然人存在的目的是什麼?