2008-10-07 17:37:56文ying

時日太快

係學堂入面既生活過得好充實同好快
唔覺唔覺又到左十四週喇
不過似乎由第一週到第十週d時間過得仲快
好似乜都未上手就已經話考呢樣果樣野喇
但係近期唔知係咪大家都hea底左
d時間又好似過得慢左d
我地madam對我地真係好好.....
唔知做乜呢期轉左性.....唔通真係食左藥???
睇黎都係李sir俾既藥
同時李sir對我地亦都好好......完全唔惡.....haha
我地生活得好開心
但係同時......我地所經歷既野會俾人小
學到既野都唔太多
仲煩既係阿sir成日話"讀書不是度分數"
但係我地連最最最basic既野都未學呢.......
有d擔心
其實有d開心嫁~~雖然宜家入去做pc
但係一大班人26個一齊玩,一齊training,一齊俾人鬧,一齊俾人罰
一齊做清潔,一齊做一件事~~
睇黎會開心過一野就考左入pi
只少.....我真係好enjoy宜家training既生活,比別人體驗得更多
不過我既目標仍然堅定~~~pi~~my final goal
阿vi~~我地要一齊努力呀~~haha
完全無後悔過做pc~~~^^