2008-05-30 13:32:54文ying

ac賣旗日

24/5/2008
一早出左深水埗
今日係ac賣旗日~~~
我就梗係要睇住班仔啦~~自己無賣~ha
settle左d仔就去左食早餐~~hehe
之後就周圍巡下~睇下d仔囡有冇野要幫手
原來有d男仔都係幾怕羞嫁~~haha
完左之後去左飲茶~~唔知有冇嚇親兩個囡呢~:p
之後去英華練波
好在無太早去到jei~~反正大家都唔準時~~~
多謝阿雪借左一隻護膝俾我
shit....又整親手指.......唉
痛死我喇....d眼水差d飛出黎呀
練完波之後係英華hea左陣
等黃sir去食飯~~~點知咁又俾我地可以同火炬影相wor
haha~~超正呀~~等我扮下火炬手先~~hehe
之後去左新蒲岡食日本野~~~
但要等位.....係街度食左串燒
又去左m記食小食~~勁搞事咁
食完黃sir去左接老婆~本身諗住去食糙水....
點知大家唔識路.....無去到
去左長沙灣地鐵站~~~坐車返屋企