2006-12-31 00:21:21光幽蚊~ 

2006年12月30日---家訪俊豪哥哥

2006年12月30日(星期六)
今日成日都好開心a!@^0^@

10:00去同Matina補習
佢真係好cute a!>v<
我最鐘意就係lee d怕怕醜醜ge女仔ga la~>v<
好野
我覺得我終於識得補習la(sorry a!><我誤人子弟a!)
我好滿意今日ge自己~.v/.
好!我要更加努力gum幫佢!>v<
我lee一刻真係好有心教好佢a!>0<

返家同家姐飲茶~^^
好開心
因為食野係一件好開心ge事
of course訓覺都係la~^0^

返church~
同a媽行左一段路
對不起…虧了你
媽媽老了
我要珍惜所有相處ge時間a…./ ^

好野!^^
今日去俊豪哥哥家玩~
大家係church 等
leo 同sofai真係好kai~
話說leo有件外套係可以拉拉錬拉埋頂帽ge~
佢同sofai竟然真係拉哂佢
“”垃”住左個頭~無面!><
好kai!真係笑死我la!>v<
同佢地一齊真係好開心a!

同a X傾計
哎呀~~~~~~~~>v<
我真係好鐘意佢a!
點解佢可以gum可愛ga!!!!!!!!>v<
同佢講野我個心都會卜卜跳a!=’ v ‘=
哎呀
可能佢真係太cute la…><

去到俊豪哥哥家~
好開心a~^^
因為大家都傾得好開心
我地有一段好好ge弟兄姊妹分享ge時間~^^
好warm a!
太好la~^^
俊豪哥哥有一個幸福的家
佢家有好多信仰ge擺設~
有好多好有意思ge野…
我都要有一個gum ge家!><

大家傾下傾下竟然講到婚姻大事…><
oh~俊豪哥哥竟然擔心但以理團d弟兄姊妹好多都未有拍拖~
講下講下
講到我地約瑟團la!><
佢地似expect我地都會係自己個團契到pair up gum ge…
唉!><

um…
我真係忽略左好多弟兄姊妹a…/ ^
子龍同a螢a…
好多弟兄消失左就真係消失左…
我地成日都由得佢地
令佢地永久消失
仲有…
我地成日看重自己ge事,大部分人ge事---大學ge事
而忽略左其他不同背景ge人…
不要!><