2007-11-27 22:37:45Monkubi...]]

康復中....


有時我真係好佩服自己...
我既康服程度原來可以好快...
又或者..又係依句...我習慣了...

在琴晚喊完之後已經好了很多...
但係都冇咩心情上網...
於是咪訓覺...我知自己一訓醒就會冇事...
當我梳洗完出黎果陣...
我細妹竟然話幫左我...
我都冇咩心情理佢...
返上床...又唔爭氣咁諗起佢講既野...
我又喊左出黎...

我習慣性將一些唔開心既事同主講...
講左出黎個心會放左好多...
喊喊下...我有點後悔話唔再搵佢...
我都唔想因為咁就冇左個 fd...

於是...今朝早又鼓起勇氣 send 左個 message 比佢...
同佢 say Sorry...想同佢做番 fd...問佢得唔得??
好開心...佢話冇問題...

其實直到依家...
我仲不自覺咁食緊咖啡糖...
不自覺咁諗起佢...
講明做 fd...咁我要重新轉換方式先得...
直到果種感覺消失為止...


咁我又想知...
男女朋友拍拖其間發生性關係真係咁重要咩??
拍緊拖一定要用性愛來維持關係咩??

我...我真係唔知...或者...係我思想太過古板...
我唔能夠接受到...