2006-12-20 03:17:48Monkubi...]]

原來....心真的會痛......好一個令我心痛的男人....王紹偉 !!!!



這張是紹偉第一次受傷時送到醫院情況...

每晚訓覺之前...我一定會上 YouTube 搵有關 5566 既野黎睇....
我諗我真係中左毒...如果唔睇...真係會唔舒服....
可能已經成為左習慣....
無意間...我 seach 到 5566 中...我最愛既男人...
係台灣節目 (遊戲) =少年特攻隊= 受傷....


紹偉第一次在少攻受傷 的片段
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ89A5CaDK0

紹偉第二次在少攻受傷 的片段
http://www.youtube.com/watch?v=_u7LFR1bpbo

可以說這是紹偉第三次..受傷...
http://www.youtube.com/watch?v=cEiFmOB_1vw


我心...痛左一下....
之前睇見其他歌迷係d討論區果度傾計....
見到偶像有事既片段...好心痛 wo....??!!
我本來真係唔信 gaa...

*仲話有冇咁誇張呀...做戲咁做...*

原來我錯左 laa....
睇見自己鍾意既人受傷...唔開心....或有d咩突如其來既事發生等等...
心...真係會痛一痛...原來真係唔係講笑 gaa.....

見到佢地唱片大買...玩遊戲過關 or 劇集演出成功....
我既心情就會變得好好....


紹偉就係咁拚命...做每件事都係會好認真....
一係唔做...要做就會做到最好....
有時真係唔錫身...為左令自己的隊伍得分...攪到自己成日受傷....
佢真係唔止得 3 次受傷...我記得仲有好幾次....

我真係好擔心佢...
我真係唔想佢再受傷 laa....
包括佢既感情生活....
記得有次紹偉接受台灣節目”封面人物” 同主持人傾計...
當主持人問紹偉的感情生活果陣....
令我越來越對紹偉有一份好想保護佢既感覺....

紹偉說他把自己的感情分了一半...50% 父母...50% 情人....
台灣的男生成年後要當兵....
就係在紹偉當兵前識了個女朋友突然同佢分手....即~兵變~...
紹偉很愛這女仔...她這樣對紹偉....真的傷心死了....一直都
悶悶不樂...一句說話都冇講...到最後....由佢既父母親自開解
佢先冇事....

*********************

愛一個人多深就表示說....
他也可以傷害你多深....
每次要愛一個人的時候....會好擔心....
因為那好痛....就每次要付出感情的時侯....
反而有時侯會就裝作我很討厭你這樣...

*********************

這是紹偉對主持人說出兵變後對感情的看法...
說時...仲要見到紹偉他說到眼眶紅起來....想哭的樣子...
那時....真的令我好心痛...真的抽了一下痛....
少爺已經 30 歲了...真的很想他能得到幸福....
每次見到他受傷或工作累到不得了的樣子...
心..真的會好痛....

唔止紹偉...小甫..協志同孟哲都有受過傷...

我真的不明白...點解紹偉會咁命苦 ???
求天父好好守護少爺....



我已經好耐都冇見紹偉開心咁笑 laa....
最近06年d節目...紹偉都好似唔係咁開心....
而且仲一臉倦容....一定捱得好辛苦 laa....



紹偉既相相....
其實他不是大家想像中那麼壞.....

雖然不是第一眼望落去係好靚仔....
但係...其實佢有時真係做d野出黎....
加上笑起上黎有個小酒粒....
令人覺得佢好可愛...
有時好~~嬌滴滴~~~....
有時著穿西裝上黎又會好 Man....

難怪..協志會稱他為....


**史上最強的男人...Sam Wang 王紹偉**


台劇..愛情魔髮師..做型

5566*紹偉

183*紹偉
台主 2006-12-21 17:56:27

Hiuman...thx 你上黎呀~~^^
我呼吸問題已經好左好多....
多謝妳關心....

Hiuman 2006-12-21 09:23:05

Hi ar!
你呢個新閒台整得好靚ar~ 見到你的文章同分享,感覺同平日ge你都幾唔同wor~ 鼓勵你係團契同我地多d分享la!
為你的工作同健康祈禱! 最近還有沒有呼吸問題呀?要睇醫生呢!

yin 2006-12-20 11:07:51

Hello, long time no c la..^^ how r u?
I’m going to have my exams tonight and there will be another one on Saturday.
Have a nice day, byebye^^