2007-05-03 23:35:21

let’s shine~



先解釋下個題目先~
kimteahee既新LG廣告,已經遍佈廣州啦!!周圍都可以見倒!!車站,地鐵,商場......哇~~實在太靚啦!!而個廣告名就係"let’s shine." 哩個名就正好同我將要旅遊既心情不謀而合!!so...

講番正題...
聽日就去旅行啦,本來好興奮既我,到左出發前一晚,就熱情減退啦,因爲發現原來有好多功課未做,慘慘!
亦都正因爲甘,唔去旅遊既念頭閃現係我腦海好幾次.但係今日先知到,原來今次去旅行既計劃,大部分係因爲我~~之前我係媽咪度提過話5.1想去旅行,因爲好想散散心~點知媽咪同左舅母講,舅母同左舅父講,於是就發起旅行啦,雖然又係人哋接待(簡單黎講係5使出錢,剩出汽油錢就得).
既然係甘,我又點可以一時話想去,一時又唔去呢?!?而且哩個係最近地獄既一次長假啦~我林係5個月之後既10.1長假,我應該係係課本,練習卷中度過吧...所以要好好珍惜嚕~~~~