2007-05-01 11:09:27

uPseT---SeT uP

終於考完試啦...不過uPseT...

考完試,我就飛短比明明啦,真係好想同佢傾計,分享我既心情...所以我係車站度等左好耐好耐,一部一部公車係車站駛過,但係我都冇上...雖然係番屋K既車,但係都5係帶我去想去既地方既車...

終於等倒只豬黎啦...唉,見佢羅住甘多嘢,就原諒佢甘遲先到啦~

經過”山重水複疑無路,柳暗花明又一村”之後,我哋終於黎倒M記.
我發覺 無需同時間競賽既步行,其實係一種享受!因爲我哋去既M記係廣交會附近,周圍既人都忙忙碌碌,而我哋兩個女仔卻悠閒甘走係繁忙的大街上,好有”超世脫俗”既feeling(溫語文溫傻左)
記得係我擡頭,意外甘發現萬里無雲既藍天時,我竟然有種好特別既感覺:其實我唔係地球人.
天特別藍,好似係度笑看我哋爲著不同既事,一樣地忙碌.有人 爲手掌大細 叫做”錢”既嘢忙碌,有人 爲有無數次 叫做”考試”既嘢忙碌...
個天甘靚,忙碌既人卻唔察覺...廣闊既藍天,同我哩D總爲住同一樣嘢而忙碌,煩惱既人,實在太唔相配~~生活係地球既我哋,都唔似地球人......

係M既我哋傾左好多嘢,5知點解,只要同只豬一齊,uPseT既心情好快就消失得無影無蹤...我習慣將心裏面既嘢,一一甘倒出黎!

哩份友誼 係我保管得最好既其中之一份.慢慢長大,發覺身邊既嘢 好多都無法留住,have been doing既句型 用既機會實在太少~慶倖,我可以留住哩分珍貴既友誼~
(片叶同只吉讲左D咩呢??
只吉面红既?!?)
2007-06-03 21:35:13

5通你系中国人?

葉孋瀦 2007-05-03 00:27:22

吉杍上的葉子吥會隨風赱......
儘管吉杍.......
不是地球人...

哈哈~