2007-04-22 13:18:26

戴在手上的天使~


左:紫晶 中:粉晶 右:茶晶


上上個星期6晚既<誰是流行教主>裏面,介紹左有個歌手,好中意收藏水晶~
哇~佢收藏既水晶好靚架,而且5同既水晶,有5同既功效!!
果陣,我冧起HK既表姐姨媽同canada既姑姐番黎,狂買水晶,死話水晶好.
於是,我都好似愛上水晶啦,好想擁有一條.
我就係中意水晶又平凡又靚,摸上手有冰冰既感覺!!而且將要多年形成即嘢戴係自己既手上,好神奇吖!!
就係果個晚上,我發左個夢…我去左一間首飾鋪頭,裏面有好多好多好靚既首飾.我就係裏面揀水晶,而個老闆娘好好好好甘同我介紹...

星期2,我突然冧其姑姐曾經送過條茶晶比我架,於是我又揾番出黎戴...
戴左幾日,真係發現佢好似可以幫倒我甘,冇甘煩躁啦,又冇甘多黑仔嘢發生!!就好似將守護天使戴係身甘,默默幫助我~~

尋日,我同爸爸專程去買水晶,終於買倒我夢寐以求既紫晶!!仲有粉晶作爲意外收穫:D
哇,超級開心!!紫晶可以有助天平女學業,而粉晶係增加人際關係同愛情運(只係因爲粉晶顔色靚,我先買架咋,我5係想增加愛情運架!)
我會好好甘對我D水晶架,相信,佢哋會幫助我既!!!