2006-11-05 18:36:06mandy

打丙會旅行2之三鄉

三鄉....嘉豪山莊呀~~
我地既至愛~~
戈度仲多回憶....好掛住它~~
籌備e個旅行,有好多插曲...
阿丙冇lala發嬲唔去啦~
去之前兩日仲未知去邊玩....
好多好多好煩既野~
曹榮階__你真係一個好好好好既司機,估唔到因為曹榮基我地先亂簡個曹榮階,咁唔到咁都簡到個旬野出黎,哈哈...開頭戈時階哥對我地好,我地仲好人當賊扮,不過緊腎d係好既...階哥爲人風趣,幽默,.,靚仔就...見人見至啦~多謝你照顧左我地班哇鬼一日,多謝你幫mc買藥,多謝你肯聽我地唱d咁難聽既歌,我代表打丙會多謝你!!!我地愛打丙會,打丙會愛你!!
lct_我會記得你d baba係3鄉住左一排 e 件事!
mc_我會記住你第2次性騷擾我!!同埋變做青仔既瘀事~
tim_我會記得你個心形waiwai!!
waiwai_今次到你怕醜了,我會記得記得~~
豬精_我會記得你比我用對腳幫你洗頭!
山大_我會記得平時斯斯文文既你竟然撩腳止!!
丙_我會記得你件好有型既睡衣!!
鎧而_我會記得你仍然係訓訓訓!!
hugo_我會記得你打機打到抽筋!
何明_我會記得你晚晚都係我沖完凍水涼先攪掂個熱水爐!!
fish_我會記得你冇參加今次活動

次次都要記咁多...hohoho~~
2006年打丙最後旅行la!!參加左真係冇悔呀!!