2006-07-18 18:16:11mandy

親愛的高3愛35號盤瑞瑩同學

"再見了...我親愛的瑩瑩"
最不想打的文章,終於來臨了...
我捨不得她...但我不知道怎樣告訴她..
都是不說了,免她捨不得我...而落淚...
我也想她開開心心地走...開開心心地回來告訴我...
"我在紐西蘭結婚了!!!"
等她這句話...
跟她相識只是3年,不長亦不短...
中間兩年還有隻豬精阻頭阻勢...damn it!!
最後一年,我們成功打破這個隔莫..
今年係我最開心既一年...因為我們畢業了...
畢業前或後我們都有很多節目...
增進了大家的友誼...
尤其係瑩瑩,畢業旅行後...我們變得更加有默契..
對好多都有共嗚...
我們一起打破了很多人的是是非非,別人的插入....
o..my god!
單純的我...不知道別人的恐怖面紗...
是瑩瑩教我不要那麼單純去信任人...
估不到呢??劉吻地其他係個大白痴...
被人利用了都不知道...damn!!
因為我估不到身邊的人會這樣對我....原來這世界的人很可怕的~
好開心,瑩瑩唔係這種人...
班上我只信lct,fish,瑩瑩...因為只有她們冇條件對我好..
其他對我好的都是假的..
好開心瑩瑩都當我真心fd,因為佢一有咩問題就會搵我....如果我幫到既我一定幫....
講個密秘你地聽呀....劉吻地其實係個好人黎架~hohoho~~
我就係度祝瑩瑩去到戈邊可以搵到真心朋友...
新婚快樂..
兒孫滿堂....



p.s.瑩瑩...原來我同影得好小相咋...我搵我地兩個既相真係好小,張張都有第3者係度...><...你仲記唔記得e張相呀??你影戈時話,要拉低d面皮,第時老左就係咁既樣,你怕我地認唔到大家....哈哈,我會keep 住e個樣ga la!!!4年後再見la.....再見la, my best fd 瑩瑩!!!!
MANDY 2006-07-19 02:28:46

我怕你走左,睇唔到ma...
我都好唔捨得你ga!!
我都預左你會咁,見到咩都喊....
我自己睇返高3愛既野,我都暗暗鼻酸la...
何況係你...
你自己要照顧自己呀,睇你去北京戈幾日,真係唔放心你去紐西蘭ar...
個個同學仔都唔捨得你ga!!

瑩瑩 2006-07-19 02:21:18

真係衰r你...咁快比d咁ge野我睇...睇到我個keyboard係晒眼淚...我呢幾日都已經唔去諗太多你地la,唔係我唔掛住你地,係我唔敢諗落去...我而家好恐怖r,聽聽下回首會喊,聽聽下我們的紀念冊會喊,睇睇下以前d相會喊...好辛苦r...惟有成日同人傾電話分散d注意力la...尋日珊婷打比我同我傾兩句,我一聽到佢話唔捨得,個鼻就好酸la...