2006-06-18 11:53:35Michelle Mak

吉隆坡之旅二

從未試過去其他地方去到不想離開酒店。我終於明白以前同事講,當人越大,越需要去環境較舒適的地方。

雖然今次是工幹,但經過安排後,我是有一日半自己時間。但昨天到步後,簡直完全唔想出去,整個下午都落大雨。坐的士去唐人街,又比個司機呃!!搭咗成三十幾蚊!仲要去咗唔知邊度!一去到,簡直嚇親,由於落完雨,周圍勁污遭!自己又病緊根本唔敢亂食嘢.....已經四點幾都未食lunch,本來想求其食麥當當等。但勁多人....咩事呀....去到附近的central market,噢,手信區....冇嘢食。
諗住坐的士回酒店附近的雙子塔,點知勁traffic jam....都唔知要坐幾耐。最後坐地鐵,車費只係三個幾...坐的士超貴呀!!

去到雙子塔簡直係兩個世界,至少係乾淨o既。但嘢食就好唔掂......已經去咗餐廳食,但好難食。算啦,好又一餐唔好又一餐,六點幾先食午餐,餓到就嚟腳軟。不過都唔平,一個人都食咗八十幾。

已經累到死,食完就快快回酒店休息。但不知是否太累,突然覺得自己瘦咗好多,眼紋又好勁.....唉,立刻瞓覺。

早上起身,望真啲間房,其實好靚。超大,張床瞓三個人都得。書枱同其他配套都好好。又近展覽會場,過對面馬路就係。大公司真係幾好。

琴日第一次坐商務客位,勁大鄉里。入到商務候機室後,唔知有咩做,個侍應醒水見我個樣都係第一次,就介紹我去食自助早餐。上到機,好驚呀!個空姐會知道你姓咩....仲要每次都問麥小姐,你要唔要試下咩,要唔要看什麼.....一餐早餐,上咗成個鐘。有機會,我真係好想坐下頭等,如果我有錢的話。