2003-01-05 03:11:17瑪姬

特別新聞.....

特別新聞報告!特別新聞報告!
我個可愛姨甥女晴晴出佢人生的第一隻呀!
實在太奇妙喇!睇住家姐結婚、大肚、生0左個巨嬰晴晴。
然後,我就見到好多第一次,
晴晴同我的第一次接觸(好似同外星人接觸咁)
晴晴第一次比我天真咁抱抱.....
第一次睇住晴晴痾臭臭
晴晴第一次望住我笑(咭咭咭咭咁笑0架)
晴晴第一次玩玩具時比佢kick住
見到佢第一次比家姐打打(就係因為佢賴臭臭囉)
而家見住佢一日一日咁大,好奇妙呀!
日後,佢又會有好多0既第一次,
第一次考入學試,第一次讀幼稚園,第一次返學,第一次畢業上小學,跟住升中學,第一次暗戀人,第一次比人追/追人,第一次拍拖,第一次帶男朋友返屋企,第一次.....
我會繼續望住佢既第一次,到我老為止!
嘩!瑪姬細姨姨好浪漫呀!