2006-06-15 01:28:57maggie

我的最愛~課室三

首先為大家介紹一下

上面個張相係課室三入面我既至愛

係唔係同平常小朋友無分別呢

而且重鬼咁死可愛tim

今日我地班搞生日會

為六月至八月既小朋友慶祝生日

我地吹完蠟蠋

唱完生日歌之後

我地開始玩一個既現實,又有點暴力,且殘酷既遊戲

超級無敵掟死你

玩法:首先要一本舊既雜誌

   然後就叫佢地揸成紙球

   之後兩個小朋友面對面

   數一二三開始互掟

此時此刻人性真面目原形畢露.....

不過這此愛面子,唔輸得既醜惡一面

被他們天真無邪的笑聲一一淹蓋了

不單如此他們那副楚楚可憐

熱淚盈眶既樣子

叫你心動心軟

那時他們便高掛勝利的旗幟

以前我總是應為小朋友=小魔怪

雖然依傢都完全體會到

不過我真的漸漸愛上了小朋友

很愛與他們玩耍

說一些不知他們懂不懂的話

因為縱使他們不知你在做什麼

他們總會傻頭傻老的笑著

又或許擠進你的懷中

Morning 我想你定必會很喜愛我這份工作

現在我變成了與你一樣是BB狂了^^


各方好友本人會於6月30日至7月2日時間不在本港

因為本人會與數位好友到深圳遊玩

手信方面本人則會盡力以為

但希望大家明白本人只是往深圳!!!!!!

如想托本人運送A貨

則恕難從命

不過如果可以抽高D運費

則內洽!!!!!