2006-04-17 01:44:56maggie

香港一日遊之黃金海岸

係呢道真係要讚下我男朋友

佢呢d就真係平時無咩意見

而間唔使就一言驚人過d

正當尋晚我地正為今日苦惱緊去邊既時候

佢竟然提議去黃金海岸

經我地一致讚同之後

我地就今朝十二點幾係摩頓台搭962出發

路程並唔係好耐,只係一個鐘

一去到就見到有好多野買

沿住海旁有好多臨時攤當

有唔少野係又平又特別而且幾靚

而我買左一個大兩細既相架

因為今日映左好多靚相

所以決定要將佢曬出黎放入相架留為紀念

重有我重買左一枝吹波波

係行緊既時間不斷係度吹

真係好好玩,而且又好靚

我吹個陣時重有成班細頭係度追

唔單止係咁我重比人不斷係度映>.<

不過呢位攝影既技術都唔錯^^

我地用左差唔多兩個既鐘已經行完

咁我地諗不如去我尋日話個過小欖跳蚤市場

我地以為行十五分鐘咩都到

點知愈行愈入,途中重鬼咁恐怖

條路又無咩人,而且沿途又鬼咁静

兩旁有荒廢左既片場同埋工廠

我一路行就一路諗唔係比佢巴日講中

真係執左笠??????唔係呀馬....

突然之間眼前一亮.....於終到la

首先入到去醫肚最緊要

之後我地開始行...不過有d失望

因為雖然有唔少野,不過有d似垃圾罔

不過入面有遊戲玩

人生第一次撈金魚

我一直都好想玩

不過都無機會

今次我係估唔到咁容易撈

我同男朋友有只係用左六個紙網就撈左幾十條

最終當然唔拎魚走,因為佢地好似死下死下咁=.="

之後到我男朋友表演時間~~用氣槍特氣球

佢呀好勵害呀十五發中十二發

如果換轉係我....中兩發.....................

回程lu我地搭番962返出銅鑼灣

途中望到好靚既青馬大僑既夜境

真係好靚^^是我第一次夜晚見到青馬大僑既夜境








今日是我同你去得最遠既一次旅程

我今日真係好開心

因為有你係我身邊陪我傻

陪我映左好多好得意既相

陪我玩吹波波

陪我傻笑

陪我買得意既樣

陪我行到死下死下

陪我撈人生第一次既魚魚

重有好多謝你對我既細心

沿路一直既照顧

成日驚我跌親,整親

我應承你我行街時會帶隻眼出街

唔使要你擔心

重有我知你想帶我去睇青馬大僑既夜境

所以特登同我搭巴士

我知你用心良苦,而且又好錫我

好la我呢一世都錫哂你

而且只是愛你一個~~你是我的唯一

好寄待下一次長洲兩日一晚渡假之旅


我既相簿:http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/busymaggie/my_photos
大家可以去睇下