2004-12-16 12:43:22Maggie

死后的热闹

我嫲嫲过左身,
同艺人黄沾差多时间,
不过我发现,
除左时间,
仲有样野都系好巧合既,
就系,
死后的热闹:

嫲嫲既葬礼,
有好多好多人,
好多好多既仪式.
果一日,
好多既人我都未点见过,
好纳闷,
既然大家呢日都黎到,
甘点解五系嫲嫲抽空黎睇下距呢?

据说呢几年,
已经无么人向黄沾邀歌,
距既才华,
已经被一群群帅哥美女所渐渐覆盖~~~
突然,
有一日,
距死左.
跟住各大报章杂志,
都热烈地"纪念"起来,
真既悼念吗?
真既可惜吗?
恐怖不全系吧,
可能甚至有人,
会因为呢个大"新闻"而眉开眼笑,
然后派出一队队狗仔,
开始翻天覆地甘挖出好陈年既旧事...

系嫲嫲热闹既葬礼度,
我听到许多哭哭啼啼,
系各大报章杂志同电视台既悼念节目中,
我听到见到好多同黄沾有关既人,
讲好多有关距生前既事~~
很讽刺,
若是那么爱护我嫲嫲,
无须等到葬礼度先发出虚假既哭声,
若是真系欣赏黄沾既才华,
无须等到距死左先听距既歌.

既然都死左,
热闹,
就不需要了吧.