2004-06-27 02:56:17Maggie

痛苦的星期六

原以为最忙碌既星期六过左之后,
迎接我既就系放松既心情同轻松既星期日,
点知就系我以为一切都如我意料之中进行既时候,
我既手提电话同银包就比小偷偷左啦~~~

除左痛恨果个卑鄙既小偷,
更多既系悔恨,
后悔自己无小心看管自己财物,
后悔自己太过沉醉系忙碌后既休闲,

跟住就系惊啦,
呢个电话算系妈妈系我正式做野之后送比我既礼物,
买左两个月咋,
果阵算系最新既MODEL,

记得以前细个试过五见野,
妈妈闹得我好紧要,
今次五见甘贵重既野,
妈妈一定会好嬲,

返去既途中,
心情一直好忐忑,
脑中系度不断回忆,
究竟自己系几时太大意,
让那个可恶既小偷有机可乘,
更多既就系不安与担心,
跟住落黎如何面对妈妈既责骂,

所以回途既车中,
我好沉默,
一直都五知应该点好,
点同屋企人交待,
点去补翻D证件,
点样调适自己既心情?...

一大堆问题,
系脑袋中形成一个旋涡,

好采有距,
系我需要既时候握紧我既手,
话比我知,
就算妈妈闹我,
因为我五岩在先,
所以我五应该博嘴,
我一定要忍,
因为距会锡翻我.

结果妈妈真系闹我,
而且我地又搞到好僵,
之前用左好多时间,
先可以同距和好如初,
而以家一个电话同银包既消失,
又掀起左我地既旧疮疤.

钱财既损失,
最多都只系令我心烦,
我仲可以承受到,
但破坏我同妈妈既感情,
我真系觉得好难受.
钱五见左可以再揾,
证件同卡五见左可以补办,
但系,
同妈妈既关系系无价噶,
好后悔~~~
我应该小心D噶,

TO:妈妈
对五住啊,
真系对五住.

TO:自己
一路我都知你大头虾,
不过都无正视呢个问题,
虽然呢次既代价真系几大,
不过可能系一个好好既教训,
话比你知,
你五系细文女啦,
做事要谨慎同细心啊~~~~~

TO:距
好感动,
当你话同我一齐存钱买手提电话比我.
你知道我五系贪钱既女仔,
对比起钱,
我更加更加珍惜你爱锡我既感觉,
所以我今晚真系觉得,
好采有你...
或者就好似你讲既甘样,
发生件甘事,
虽然好五开心,
或者好多年之后,
我地再念返起,
彼此一齐,
曾经经历过件甘既事,
都会别有一番滋味既...

TO:大家
无事既,
大家都五好担心我,
不过记得要发过SMS比我啊,
因为我无晒你地既电话记录,
呢个又系一大笔财富!!