2004-06-03 15:28:52Maggie

我为论文忙 #_#''

寻晚写论文写到成三点几,
今日一起身,又是要继续斗争,
无办法啦,因为迟D可能工作会好忙,
而且我请既假就系用写论文做借口既,
所以五写完,我都五好意思翻工啊。

我好中意忙既感觉,
因为好忙好忙果阵,
我会忘记晒所有野,
好专心好努力去做自己既工作,
然后到一口气做完D野既时候,
饮一杯屋企人递过黎既热茶,
或者同朋友用手提倾一阵计,
都会令我有身心放松既感觉,
而且感觉好满足好开心。

不过,
一定要系我中意既工作。
我一直认为,
工作系为生活,
并五系生活为工作,
我既工作,
系为左证明我既价值,
体验我既能力,
使我有机会做好我力所能及既野,
并从中赚到钱去享受我既生活,
同埋照顾我爱既人~~~

所以,
一定要系我中意既工作。
钱多少,当然都好紧要,
不过更加紧要既系,
我系工作中,
可以找到自己,
可以取得满足既感觉。
而五系好似前一排,
将不满同晦气,
发泄系我爱既人身上。
所以,
对五住,
我会好好努力去学习爱你地~~~
多谢你,
系我乱发脾气既时候,
比我支持同忍让~~~