2005-06-07 15:17:56Law 米蟲

一切都完了= 開心

六月一日 (三)
都唔明屋企冇洗頭水成個week 都冇人去買, 係咪傻架!!? 我懷疑佢地用番梘洗頭ga lo.... 攪到我要用平時雜誌送既sample ,究竟係咪我唔買佢地就唔用?? 究竟佢地用咩洗頭呢?? 係一個謎!

六月二日 (四)
做project 做到我就痴線, 做到o係屋企大嗌去發洩我既情緒, 大佬成話: "嗌係冇用架. 要割脈! 聞打火機先有用架! " 呢d咪好大佬lo, 叫個妹做呢d 野~!! 我真係做個時你唔好勸我至好~

六月三日 (五)
今日excel test , 唉~~ 好就算唔上啦, 執番半條命啦 ~ 英文又係test, um......... MC 題全部都靠女人最鐘意洗既一樣野---- 直覺!! 反正認真睇都唔會岩, 倒不如用直覺啦, 我信呢樣多過自己既能力, writting, 明明自己本身唔係寫信格式, 偷睇左右D人都用信咪跟風lo , 點知問番miss .... 原來我本身係岩既lo, shit !! 呢科應該唔死都一身殘~~

六月四日 (六)
今日我同自己講一定要做晒D 野佢, 點知 DOLLY 番左黎, 大佬成話要幫佢剪毛, 叫我去"屈銀紙"到買個刨番黎, 本身個刨用黎刨頭髮. 我地裸黎刨狗毛lo, 大佬成話一樣喎, hahah..... dolly 最後得個頭同條尾有毛之外, 個身d毛係短到見肉. 笑死!! 好瘦呀佢.......
大佬偉同嫂子黎左. 帶埋我姪女黎, 佢終於識嗌我姑姐啦, 不過佢唔係好肯定咁講, 講得好細聲, 但嗌爺爺嗌到拆天咁!! 勁攪笑.....
之後kayee 搵唔到呀sa , 我咪問David 裸呀KEN 電話lo, then 佢suggest 聽日唱k , three line 埋kayee 傾傾下傾到三點先肯收線, 好耐未試過! 好好笑, 好白痴呀你 David !!!!!!!!!如果十級白痴滿既話, 我比夠十一級你!

六月五日 (日)
上午11:30 終於都KO 左個final project, 帶全無重一身輕既心情等埋kayee 駁完髮+ 呀sa cut hair 之後就同呀david 去旺中 Neway 唱,爽 !!
D 野都有中上好食, 難得! O係K 房到喪影相, HAHA.... 仲同呀SA 佢拍左派對動物既MOVIE , 笑死左!
之後同佢同呀david 去左新世紀度行, 行行下呀sa 話佢要搵個電話號碼, 但電話又冇電, 佢夠膽死o係新世界度搵插蘇黎叉電, 仲要比佢個死女包o係大快活出面搵到lo, are u crazy??? 我地兩個人扮等人遮住, 爆笑~~ 又一經典作!
之後食完飯都十一點幾, 節目仲未完, 同埋呀sa bf 四隻人仔去呀sa home 鋤dee 玩到兩點幾先肯同david 搭taxi 番屋企, 個死cheap 精david 佢叫的士佬太子先lo , 兜埋我番大角咀都唔怕死啦, 唔明d人點解咁屎忽雞~! 但好耐都未試過玩得咁free , 咁開心啦~! Happy Day !!

六月六日 (一)
專程番學校presentation final project , 我 n' 安記+toto 一齊著住我既出世冇耐既BB 影大合照呢 ~~~~ 好開心! 雖然身材唔係非常好, 但我都忍唔住要post 張相上黎分享我地呢份喜悅, 請大家多多包涵!!
終於都完晒D 功課啦,呢兩個月對住呢D死人 PROJECT , 真係做到想嘔~
仲爭下星期既兩科EXAM , 考完再去瘋狂再玩過!!!!!!!!!!!!!
*** 內幕貼屎*** 同麥子相議過去埋一齊去露營, 今次一定唔可以冇FION 呢個童軍姐姐啦!!!! 好想即刻去呀 ~~~~~~~~~~~~~~~一定會好好玩!!!!!!!!!