2005-05-16 19:32:37Law 米蟲

週記之創刊號

很抱歉, 皆因電腦的問題令我不能上網... 亦使我不能履行的週記革命! 但不要緊, 現在我會一一奉上!

四月三十日 (六)
爆好彩.... 竟然同嘉兒一齊去試身室既時候見到部 NOKIA 新新地既手電 ! 初初仲以為係宜家傢俬個種 STYLE , 有埋D 新列擺設~ 點知一摸上手再打開先知原來係堅野, 哈, 唔知邊個傻婆漏低左 .... 哈哈.... 即刻飛去先達放啦 ~ 每人多左六百幾蚊用! 多謝晒佢呀!

五月一日 (日)
同昌記、他的媽去左澳門, O.....去左葡京, 佢有佢地玩大細, 我有我玩老虎機, 竟然比我拉到777 喎 !! 我當堂呆左囉 ~ 但都得300蚊 咋, 因為有機會有2000蚊 , 但都好過冇啦! RIGHT?! 前排可能做得善事多, 呢期先有D 運行~

五月二日 (一)
同昌記同呀麟同兩個唔識既粉皮去左 KK PUB 飲酒, 每人百二雞任飲唔嬲, 仲要唔係CHEAP 雞野, 抵到死左!! 飲完兩個頭fing fing 咁去左M 記食野.... 我仲要懶唔醉o係度講:巨無霸餐呀唔該! 食完之後, 昌記既所作所為真攪笑, 詳情不便透露! 哈哈....

五月三日 (二)
放左四日假, 放到唔願番學, 都唔明學校點解放咁少.... 我明既, 我既呢d 大專阮校先會咁既姐, 好似幼稚園呢d, 應該會放到你唔想再繼續放, 我明架喎! 我係大專生嘛. -.-

五月五日(雙五節) (四)
我鮮有地一氣過畫左16個 sketch, 唔好話你出奇, 我好唔係好信, 畫下一個, 畫下又一個, 唔係自己讚自己, 平時諗到頭都爆左既我, 都唔知今日發咩神經咁厲害, project 六月一號要交, 仲要車埋條裙出黎tim, 唔知點嘔出黎, um.... 可能好似may may咁, 去花園街買條裸去交, 哈哈.....

五月八日 (日)
祝所有 ma ma shan 母親節快樂!

五月九日 (一)
今日係''choc'' 墨魚日, 十二點幾個陣, 出面好似打十號風球咁樣, D雨係由阿拉伯數目字1 打棟落, 變左中國數目字一打橫飛 ! 嚇得我騰騰震, 但過多兩個鐘到又冇咩事, KEEP 住落D 不太大既雨, 放左學, 我地成村人去包左架小巴去西貢碼頭, 買晒野食諗住上船, 哈 ,點知又雷電交加喎! 他媽的 ! 同間公司DELAY 死又都唔肯, Lily,安記拉据左成個鍾, 講到大家都躁晒底, 側邊d人都鼓晒躁, 安記同個負責人講報警, 佢地先肯乖乖就範, 何必呢 ? 最後我地O係西貢碼頭圍住圈咁坐O係地下食本來上船食既野, 都咪話唔攪笑! 我又死蠢冇帶遮, 懶壯咁, 人地就''藉著雨說愛你'' 我就''冒著雨點走過去'' , 吹脹 ! 好驚好似以前咁比D雨''淋病''.....

五月十一日 (三)
去買好女人的高跟鞋, 因為學校要 Mock Interview, 去左新世紀睇睇唔中, 都係花園街D 款夠多。 之後去左搵昌媽, 佢話佢有D 西裙喎叫我唔洗買, 呵呵, 多謝你啊! 媽媽....坐坐下, 昌媽叫我打比佢個仔, 一打就出事, 為左D 小事嗌左交...你老鼠, 仲要CUT 我線, 真係想拮爆佢屎眼 !!!!!!

五月十二日 (四)
本來唔洗番學既我, 因為做PROJECT 又犧牲左我一個難得的BONUS 假期! O..... 唔緊要, 我有的是同學! 個死仔包仲未肯打, 佢一日唔打來, 我都唔會打比佢, 哼 !

五月十三日 (五)
終於MOCK INTERVIEW 啦, 驚到想死 ! TOTO 話我著左個套衫老左十年, 嗚嗚 ..... 油麻地老姐! 至於面試過程方面, UM .... 可能同呀MILK, LILY個D 練過下, 總算不過不失啦, 未至於唔合格掛, 盡過力, 死都死得眼閉啦!
麻煩晒D 同學做PROJECT 做埋我個份, 聽日我會勤力D 做野補番數架啦 !!
姊姊終於生個左小敏敏啦, 我要做呀E 啦.... AHAH ... 佢一定好得意既姐!

五月十四日 (六)
安記, TOTO姐, 麥屎, MEGGIE, 呀心一井上了我家做PROJECT, 簡直係史無前例! 唔知係咪因為人太多, 我家既女皇(呀麻)唔係好高興.... 算啦, 都做好晒PK PROJECT , BB出左世(作品見圖)咩都冇計啦, 安記仍然未見過佢一直想見既DADDY , HAHAH .... 但MAMI 一直想見我D 同學仔又比佢O係留下岩岩撞到正一正 ! 所以話呢, 有緣千里能相會啊!