2004-08-14 22:50:51張megmeg

慢0的..再慢0的

出乎意料的順利,我反而更怕,我想,是時候放慢腳步了。
但原來愈走遠愈想走近。

最近很忙,壓力很大,要deal with 好多唔識0既野,好辛苦,especially 係你做了一天,攪完成個consolidated FAR 正想同其他TEAMMATE COMBINE 0既時候,一TRANSFER 入去,個Fxxking AS2懶叻咁幫我OVERWRITE 了我的心血,傷心程度係100分,想死度係IMMEDIATE,當我很氣憤,很不開心的時候,除了偷偷到巴克星用咖啡因令自己好過一點,就是打打電話OR SEND SMS 俾新識的朋友,BE HONEST 佢的確可以令我開心番好多!!

但似乎太快了,而且我的老習慣又回來了,我要自己慢0的慢0的再慢0的,因為我真的太珍惜這個機會了!!

NOT THE BEST ONE BUT THE MOST ATTRACTIVE ONE!!