2004-08-03 01:13:11張megmeg

擋不住的......快樂

好開心好開心好開心.........可以keep到咁多日都咁開心,真係好神奇,開心除了因為放下了那塊壓係心好耐好耐0既大石之外,最重要0既係....發現了令人興奮的計劃,真係好開心,收到我電話的朋友都極度感受到我0既喜悅,雖然未必會有咩結果 但係我真係難掩內心0既開心,朋友s 一定俾我0既笑聲嚇親,因為好耐都冇笑得咁開心,哈哈....真係估唔到咁犀利,就算最後咩都冇,哈哈...幾日0既開心都賺0左,同事問...做咩咁精神,做咩咁開心,做咩化晒裝(我冇呀...唔通真係開心到臉色都好0左)...世界上只有一樣野令一個女仔咁開心0既0者!!!!

忍唔住去page one 找來the book of answer for love....it states that dun wait too long....!!!

Thanks for all u guys sharing my happiness!!!

Esp for Prez....你的電話攪到我好想返屋企....