2004-07-20 23:54:40張megmeg

農夫的故事

從前有一個農夫,漫不經心都可以種出最美麗0既花,就係因為呢種唔洗點努力都可以種出靚花0既本領,所以佢就好放肆咁咩都放係0的泥度,放朱古力又種到,淋滾水又得,當佢覺得自己永遠都可以種出靚花0既時候,原來泥土已經慢慢壞死,花仍然開但不再美,到一天花唔再開,農夫先知道花一直開0既秘密係因為泥土不斷自己係其他途徑吸營養用自己0既努力令花仍然開,當農夫知道泥土苦心0既時候,就算不斷試唔同0既方法,既睇工具書學習,又不斷同其他農夫學習,連荒謬到伏係地下同0的泥土傾計都做盡,日復一日,花始終唔再開,有時候農夫會覺得好沮喪,會坐係泥土旁哭,望向天空問上天點解比以前更用心機,更努力都唔可以再種出花。有時農夫會好傻咁問泥土點樣先可以俾花再係佢面前展示美態,但問了又問,泥土始終不停變壞去回應農夫,有天,農夫不停看見其他農夫係佢面前展示各式各樣0既收成品,農夫很羨慕,但並不會再怪泥土,因為令泥土變壞再生唔出花0既人係佢自己,農夫開始明白,就算自己有幾努力,用0左幾多時間,花會唔會開其實都要聽天由命,並唔可以因為你努力0左就一定會有花開,農夫知道0左呢個道理之後,唔會再日日寄望一覺醒來花又再開得咁靚,反之如果有天農夫經過泥土,突然發現泥土露出一點嫩芽,農夫就已經好滿足,因為佢努力了,原來泥土係感受到。

相信
突然覺得我只是一個人 有點孤單淺淺的憂鬱
我不知道明天會不會很美麗
雖然今天天很藍 而雲很白 風很涼
今天日記空白沒有關係 不必每件事情都在意
不想工作 不想困擾自己 不必刻意想你
該是我的總會來 就算挑戰 我不走開
一點點你的微笑 已經讓我覺得溫暖
我還不懂堅持 正好讓我 學會去愛
我曾經看見困難 變得膽小 不夠勇敢
但還是要相信 相信感覺 相信簡單
有一天 等我懂得事實也許更會幸福
至少現在讓我去相信 哦
我還是會相信 相信感覺 相信簡單

害怕
忘 我沒有很努力要自己去遺忘
那些和日記一起收藏的過往
孤單在思緒之中變得很漫長
想 我沒有很刻意讓自己不去想
那些和照片靜止的模樣 我學著堅強
堅強到不用學著不想學著遺忘
還是害怕夜深人靜時總想起你
還是害怕的不經意聽見你的消息
然而當愛已經沉澱得太清晰
當擁有已經是失去就勇敢的放棄
還是害怕一個人時就很難忘記
還是害怕突然寧願當初沒有決定
然而當愛最後的出口是分離
我會這麼相信 走下去