2004-06-19 02:16:30張megmeg

感激我們幾分鐘的約會

香港有幾多個地鐵站,每日有幾多班車,每架車有幾多卡,每一卡有幾多對門,可以撞到一個人0既機會率其實好低,但我好肯定我看到你。是因為要盤算住點對付麻煩client,點做好咁趕0既job ,所以當我看到你走進車廂是出奇的平靜,原來亦不外如事,同一班車,我們遇上,同一班車,我們又分開了。沒有不捨得,反而看到了,人更釋懷。

同亞斑同小蘑菇食飯,大家都一致覺得一個人的生活都不錯。只是有時候想有一個人住係自己個心度0既渴望度又會湧上心頭。

我很想...

開心的時候,不開心的時候,想傾訴的時候,腦海會即刻諗起一個人

當做野做得好辛苦,好夜0既時候,好想有人三更半夜打俾自己問我幾時可以放工

係大陸出job 的時候,會有人接自己機,會有人期待自己返0黎,會有人因為你成日冇打電話俾佢而擔心

係工廠出job 又要食埋0的難食野0既時候,有人會出現等自己食飯,就算都係食難食飯都會開心好多好多

好想...但事實上,呢種想0既心情只維持很短暫的時間,放工我只想睡,不想再有人同我講電話時自己又目訓著了,我想認真的工作,我想認真的做一個好人。

久不久找朋友陪陪自己,成班朋友出來玩0下,其實都已經很快樂!!

要得到更多,先放開。

遇上了沒有如期的快樂,短短的車程沒有對話,但我看穿了自己。