2005-04-10 17:20:29阿宜

破釜沈舟

尋日無意中睇到一個APA DANCE'S SKOOL YEAR1 學生既XANGA,繼而無意中見到一個以前同我一齊響CCDC學過MODERN既人都係讀緊APA YEAR1。

我估有好多CCDC既人都可能已經去左APA果度尋找夢想。

有時我覺得自己雖然讀書算OK,可以讀到而家中七,仲係一間BAND1學校既學生。但係我覺得自己唔及得佢地,佢地雖然一般被LABELLED為一D讀書唔成既人,但其實佢地既層次好似仲高。

我覺得自己只係識得為一個SECURE既前途而努力讀書,一D追求自己夢想既勇氣都缺乏。

從事藝術工作既人,為左追求人生更高既價值而放棄利益,理應比一般追名遂利既人更值得祟敬,但事實偏偏不是如此。

看看現在的自己,連自己想要甚麼都不知道,真的很慚愧。

記得倪震曾經說過,有些時候無選擇比有選擇更好。

周潤發年輕時很窮,只有從事一些低下的工作糊口。在人生沒甚麼選擇之下,他唯有加入藝訓班。他在沒有選擇之下,唯有孤注一擲,破斧沉舟。最後,憑藉他自己的努力,才得到今天的成就。

今天的我們,看似沒有太多選擇,只有考好A-LEVEL才能生存。其實,我們還有選擇,我們還可以REPEAT,讀AD,讀HD,出國讀書,工作,做學徒等等等等。有時,就是這些alternatives使我們做不到破釜沈舟。

特別是我這種人,破釜沈舟?一世也沒有可能做得到。