2004-12-15 18:54:50mabel

15th December

15th December

今日冇咩特別~好眼訓咁囉~已經好早訓ga喇~

lunch 睇傻達比賽就上左去decoration啦~....我想睇落去ga..不過行唔開呀~你都嬴左啦~hehe!good job喇~

之後上chem......我訓左wor..佢地話叫極都唔醒.....亞bear話一姐...我好似聽到就醒喇~low b.....

放學即返home拎gifts喇~返到黎開始我好english society既 x'mas party喇~個games最好玩都係我地個個大電視喇!!佢地perform得好搞笑~good try!!!

then exchanging presents~佢地個個都有帶呀!好乖呀!!!我抽左.....唉......唔提~but steven勁好呀~佢抽左hellokitty 相架~仲送埋俾我tim~~開心死~hellokitty!!!yeahyeah!!!

之後同黑鬼個妹 steven一齊走~我搭住黑鬼妹~好family呀!!!!!!搞笑~then返到黎home就bath & sleep喇~

一陣再打啦~....

to be continued