2004-12-12 06:02:04mabel

12th DECEMBER

12th DECEMBER

7-9....去左一葦練波....同joey一齊去....去到先知冇帶鞋~返去拎,,,

打打打...好搞笑d人!!!then去左食早餐

返到home~10點幾~即訓.....實在太眼訓啦..><

訓左2點幾~就同mum出去啦~到左4點幾到~去左球場啦~見到亞榮wor~~我就食埋野先落去~..hea左一陣~joey男人黎左~一齊jog圈~

亞發都黎左~thenjoey都黎埋~齊齊去玩標槍啦~我都唔識玩,....><悶死我~..........唸住玩下跳高啦.,.......唔識開野wor....

悶到死........then有個叫adrian既拎左d餅出黎~咁玩啦~好似冇乜點大力過....教埋joey玩~之後佢就去左跳高啦,,,,,我就悶到坐係度.....感到有d晒時間.............一唸起d功課仲未做....tmr night通宵都得囉............
走個陣亞發送左袋野~3包唔同包裝既hellokitty棉花糖!!!!!!!!開心死!!!hellokitty~~~~~~~:p

食完飯就行下啦~行行下見到gaps同佢個fd~佢話去完鳳琴搵傻達~我又去下睇佢地練波先~yau sir都黎左wor!!好多人~so good!之後就走啦~見到hellokitty 拖鞋!!好想要呀~但又唔想自己買wor~叫左gaps買.....買埋俾apple啦!!但唔知送返d咩俾佢好~...:p

有好多野要買~but...唔知買咩俾你地好呀.!!!
完左比賽再唸~.......^^

今日比賽啦~!!!!!!!!!一早又要返工..真係唔係咁想返~之後去跑4x100m....再返朗屏比賽~累死啦實.........隻腳又痛......又累.....冇晒力咁......點比賽呀...........