2004-11-05 19:31:49mabel

5th November

今日好眼訓~上堂............發左個夢~hehe~
之後中文堂先精神d!!!!!!!!!!!!英文堂discussion~
lunch同apple國寶haha betty mumzi 吳志偉 lily一齊去左薘來咖哩屋食野~好好笑呀!!1個都市閒情先好笑!!!!就噴飯個隻!!!!

之後我地好快咁返學校啦~我就返home啦~我請左假ma~去到個度~好快就得啦~仲影4次!!揀左張ee黎笑個張!!heeh~18歲~唔緊啦~搞掂走人~出到去~個d乜鬼選舉事務處走黎叫我登記做選民.....yeah!!!!!!!!

之後走人~返home執野~練波~返到school搵吉吉~有波衫~yeah!!搵左亞wan件黎睇!!!!!笑爆咀!!!!!!我都覺得賤左d呀....笑佢~..亞傑你就pity d啦~冇得睇我張野~!!下星期啦~.....

到練波.,.....唔齊人...算..........照打!!!!!亞wan好野!!!!!!!係咁追波~勁好笑~!!!!!

一陣睇戲~不死咒怨!!!yeah!!!!!睇完呢個可能唔再睇戲啦~!!!要放多d時間讀書呀!!


中7的同學!好好把握時間讀書呀!!加油呀!!!你地要上U 架!!!