2004-11-04 18:55:24mabel

4th November

嘩......原來都好多人睇我日記ga wor!!!!勁多..不過你地睇我日記d人睇唔到~我個度有statistics!!平時冇留意~hehe~

今日返到school~早會勁白痴wor..唉..6s.....3個都係6s先死....之後上堂~chemistry~昌sits near me..very good~教得幾好呀~
小息即落去買炸帶子~!!好食呀!!上英文.......ok啦~個oral要做好d..

maths & stat...識計~`淺呀!!!點解淺過ce ga!!??開頭姐而家!!!
lunch上bio先最多搞笑野!!我同apple一齊做啦....用用下個pipette佢塞住左!!!佢個騰雞樣勁搞笑!!!笑死!!!個lab簡直係confusing!!!好在都做到....到evaporization個陣....mr lo "sin"我!!又話倒左d水佢.........跟住又去evaporization!!!!我心唸.倒左水咪有error囉!!!!!唉..佢又講得唔清楚!!!

好快.....4:20做完...執野!!去402寫reprot!!我同apple都好快~yeahyeah!!!
做晒個report!!!不過有d野miss 左~hehe~

返到home就bath!!唱下歌先!!relax下ma~!!!hehe~好開心!!!
而家做埋個lab report就出去跑啦!! being tough!!!!體能!!!