2009-10-21 23:29:02豬頭

從適應到現在

我很久都沒關心一下我的報台了,不好意思,因為我有懶惰症

總而言之,一直到現在,我終於有定向了

雖然我致力要考轉學考,且不放棄

但我並沒有因此而不和班上增進感情

 

我現在和一樣是宿舍但是,是住在246號房的朋友感情算不錯

順便說,我已經換房應該有兩個星期了吧

一樣在二樓,但這間比較好

對了,上星期回家我量體重居然重了2公斤,現在是41公斤拉

又多了一個目標,除了準備轉學考,也要減肥阿

 

也告訴你們,我在學校的所參加的社團有熱舞的girl style,柔道社和國標社

不過練了這麼久,有個心得,那就是我快要可以領手冊了

不僅腰痛,腳也痛,全身痠痛阿

我真是有病,居然參加那麼多的要人命的社團

不過,我因此可以交到比較親的朋友,這是值得慶幸的好事

 

我們兩個因為都住宿舍,所以一起上課,吃飯,不過

因為他是原住民〈皮膚很白唷〉,所以有時他要去教會禱告

我因為好奇教會,跟他去一次

結果,我再也沒去了

一開始還好,只是講解他們的經文,但最後要禱告時

我嚇到了,所有人居然開始嘶吼,吼叫,聲音大的出奇

真的,我沒誇大其詞,就此之後,我再也不敢去了

 

再來就是,我和另一群人去國際聯誼社〈很多外籍生的那種社團〉烤肉

我和我的朋友交到一個從甘比亞來的黑人學生

超酷的,我們彼此還用msn聊天

順便說,我可是全程打英文跟他交談唷

頓時,覺得我英文突然變厲害了哎

不過為了烤肉

我居然跟柔道社的學長說,因為我們報告來不及交

所以,翹了一堂課,剛好那堂有教練ㄟ

 

不過我和我朋友上次去,教練也是有來阿

跟你們說,教練的神情可是很兇的

我跟我朋友兩個人都嚇到了,真的

你們看到也會嚇傻,整個人都嚇呆在那裡的

我可不是隨便唬唬的唷

 

Song: Who will i be


Whoo yeah yeah yeah yeah
How to choose, who to be
Well let's see
There's so many choices now
Play guitar, be a movie star
In my head a voice says
Why not, try everything
Why stop, reach for any dream
I can rock
Cause its my life and nows the time

Who will I be
It's up to me
All the never ending possibilites
That I can see
There's nothing that I can't do
Who will I be
Yes I believe
I get to make the future what I want to
And I can become anyone and know the choice is up to me
Who will I be

If I decide, I'm the girl
To change the world,
I can do it anytime
Opportunity, right in front of me
And the choice is all mine
Why not, try everything
Why stop, reach for any dream
I can rock
Cause its my life and nows the time

Who will I be
It's up to me
All the never ending possibilites
That I can see
There's nothing that I can't do
Who will I be
Yes I believe
I get to make the future what I want to
And I can become anyone and know the choice is up to me
Who will I be

I want to find the who I am inside
Who will I be
I want to show the way that I can shine, yeah

Who will I be
It's up to me
All the never ending possibilites
That I can see
There's nothing that I can't do
Who will I be
Yes I believe
I get to make the future what I want to
And I can become anyone and know the choice is up to me
Who will I be?
Who will I be?
Who will I be?