2005-01-19 18:18:01Lydia~~菌

feeling angry and disappointed ar~~~~~

$ 我吾希罕, 無0左可以再搵過, 但尊嚴. 感情就吾同.......
早成個月通知,三番四次問你吾講, 落晒訂先講!!! 一係就一早坦白D講, 最憎D人口爽爽.吾駛俾$我bor, if 我係緊張D$ 就舖張地擺酒, 一定收人情收到笑, but 我只想簡單地with my friend (我天真地以為they r my friends??)hv a wedding party
D $ 就當俾人呃0左, 但我想講 D $ 我真係努力賺返黎, 逐D逐D咁 SAVE ga, 吾係屋企人俾ga.....anyway, 咪以為俾返$我大晒!!!!!
我一向都係有family = 無family, 依家freinds亦一樣,算la~ 我慣了孤獨!