2008-05-22 11:44:17LuzIa

恐怖的夢...

今次...
又嚇醒左....好驚呀.....
話說.....今次係我地一家人住既地區有喪屍病毒....
發現左原來我有免疫....
然之後我老爹老媽就同我離開左地區~
(但係我夢中認為老爹既人就係一個吸血鬼樣...)
然之後我發現佢係奸架...
係佢為左要離開0個個地區而散佈病毒...
之後去到新地區~
我老爸響教堂辨了一喜慶事....
好多人黎左....
點知又有喪屍...
好多人都中左喪屍病毒....
我老爹原來冇免疫...
之後就忽然間死左...
我叫我老媽快d離開...
但係佢係都要響0個度等埋我家姐....
最後佢中左喪屍毒...
奇怪既係....(個個中左喪屍毒都變喪屍...
只有我屋企人係死左....)
之後我就用呀強,流金,家姐逃離呢度....
點知比喪屍手下打我電話發現左我...
我同手下講之前我地都唔想架~
係被迫的...(佢就放左我.我地之前有過節???)
之後我就搶左人地架車...
竟然開5波黎行山路.....咁都冇事...
點知架車冇油...比車主追到~
但係車主同一班人原來未冇喪屍...
仲幫我地...佢叫我地坐山上既滑行道走...
之後原來滑行道係通入海入面既...
大家都逃到海入面...
原來喪屍係怕海水既...
大家都響度爭水抱...長期留響海都唔係辦法...
但係呢個時候d海水忽然冇晒...
我同搵樹即刻逃走...(搵樹幾時出現架??)
之後我同搵樹流金同呀強躲起來...
見住好多喪屍殺人....
忽然間響躲起來既石碑上面見到一段字...
類似係...以前都發生過呢d事...
只要食左呢種花就冇事了....仲有附圖...
響石碑隔離就有呢種花啦...
然之後我採了很多...拋左落去叫d人食...
再拎返轉頭既時候...
忽然之間d人同喪屍都唔見晒...
石碑忽然往下沉...躲不住了....
周圍又忽然有出現大佬吸血鬼既音樂...
好驚呀...但係流金發左癲咁衝左出去....
我又跟埋佢衝...
最後我地4個發現乜人都冇....
之後就醒左啦....
n+ 2008-05-31 03:55:18

嗯~唔係好識解夢...
不過可以記得到咁多即係代表發生既機會好微~~
可能係因為最近壓力增大又或者係之前睇/聽過d咩...
係個腦到有殘餘影像~~

寡人乃kit大人是也 2008-05-28 22:49:08

又係一個可以成為經典ge夢。。。。
我唔係裏面係咪即係証明我都變左做喪屍la。。?