2008-05-20 16:31:19LuzIa

奇怪的夢...

發左個好奇怪既夢...
好耐都冇發過呢d夢...
上一次應該係音樂miss變左8八魚怪追殺我~
迫我走到去松山...
仲有做生化實驗整左d疆屍出黎...
之後為左逃走由青洲走到去望德堂....
問題係...青洲同望得堂有一條小徑係通既...
今次發夢我響海上面坐住一片木板釣魚...
仲即刻整左魚生....
將d魚頭丟落海餵鯊魚....
問題係....我竟然冇比鯊魚食左...
之後開快艇去到海邊....途中不少鯊魚避開隻艇...
去到海邊開始踩單車....(原本都好正常...)
踩踩下去左個石攤...超巖峻....
我地竟然爬左上去...(咁都好正常...)
但係途中有一塊好長既木板同d石頭形成一條好窄既通道....
我地要通過佢...但係佢上面好多釘...
最終我地要用爬的...
到目的地...竟然係我舊屋企....
我地走到上去...
個主人同我地唔知講左d乜...
好似話佢響度之類....
我地就即刻逃走.....
點知逃左去山頂醫院....
(咁都只係發一般既惡夢je...
但係我身邊既人竟然唔同左...)
繼續逃走~~~
之後我地躲響山頂醫院後樓梯...
但係響我行出去既期間比我發現左佢地都黎左山頂醫院....
佢地殺左好多人...
當我諗住逃出去既時候...
比佢發現左...
最後我同比其中一個同伴救左...
再一齊響山頂醫院入面搵返另一個人~
之後一齊躲起來...
點知比佢地發現左...
之後我地即刻走~
點知黎唔切啦~~
我同一個同伴2打3...
佢地其中2個變左2條好大條既好似鼻涕蟲但係彩色既野~
真係好大條...有個人咁長...
其中一個就一路攻擊我地...
呢個時候...
我就嚇醒左啦....