2010-10-21 23:47:09Sin

10月21日,回歸濠江 !

今日同左MAGGIE 去食餃餃鎮, 第一次食,哈哈, 其實我對餃子呢家野真係....... 無乜感覺~

跟住去買左樽 有機提子干, 結論係: 還是新鮮的好吃

行左陣街, 可能我唔係潮人, 所以年年都覺得無3啱我著.... 除左衛衣~

濠江中學一年一度校運會, YEAH,,, GO GO GO 濠江 !!

見到管SIR, 老催, 肥仔剛, 李蒙SIR, 可愛SIR, 英文MISS, 英文MISS2號, 楊秀豬, 仲有幾個新面孔~ 

呵呵, 好開心, 見到D 學生係咁跑........  4*400 個陣,劉主任講左句, 哇,跑死...

哈哈哈哈..我在心里笑到瘋了 !

坐係司令台度睇,係吾同D ! 哈哈哈,哇哈哈哈

呢幾日訓得好少....好少............ 以致於今日吳豬發現我接近干屍狀態......

食外賣食到我口淡淡, 幾時先可以正常吃到住家飯啊...

又話十幾日就交到個廚房,呃人GE !!

教旅行社運作個啊SIR又 SHOT Q 左, PPT 得嗰少少,溫咩啫,吾洗測驗啦咁 !!

算,今日我心情好好,,聽日先同你計較 !

如果有個住家男人,煮住家飯我食就好LU~

今晚食 PIZZA ~~~~  我 M記,SUBWAY, 無二, 佑漢街市, 燒味飯, PIZZA, 002, 小熊貓, 全部都食到吾想再食...  天啊.............. 別這樣折磨我了..