2006-07-08 15:02:17拽ar.

與嘴嘴的打機同樂日.

琴晚終於都齣咗去搵嘴嘴lar.去咗東方打機囖.途中傾咗好多搞笑嘢.又眞係幾搞笑嘎.呵呵.打機個陣仲見到親愛的他呢.起初我認唔到係佢.如果唔係阿嘴話我係佢嘎話.我眞係認唔到.因為佢無gel頭囖.見到佢我超興奮.神經呀我.坐咗陣就走啦.嘴嘴話去"拍下拍下"喎.反正無節目.咪去囖.555.親愛的他成晚都話我係(蘑菇慄子頭).壞死喇.-_______-.好明顯我已經唔係蘑菇頭喇.唔製ar.
又話去"拍下拍下".點知去咗那個什麼m吧.無奈.入麵好汚糟.好臭喔.我同阿嘴仲要俾人當waiter.我眞係diu死佢.@#%$*$%@%$&*.好meng呀.第一次俾人當waiter喎.撲街.霖起都嬲.搞到我爆曬粗.以後老seo都唔去d咁cheap嘅地方.兩點幾返屋企.上q.同阿朙傾q傾到五點幾先訓.同佢視頻.好搞笑.其實都係佢笑多過我笑.話我個樣好好笑喎.超級超級無奈.乜我個樣眞係咁好笑咩.?!?!?!

上一篇:【067-05】.

下一篇:11號啦.11號啦.