2006-06-17 18:35:49拽ar.

6.17

終於都中攷啦.今日攷試.自我感覺都算幾好.不過次次自我感覺良好咖情況下都會好差咖.555.我好俾心機做份卷咖.中午陽光食飯.喺陽光聽鳩鴻翻唱首do something.成圍台轟動lor.呵呵.笑死我.下午攷物理.開攷半個鍾後交咗卷就出咗嚟啦.等7囡出嚟個陣見到dan鍾.傾咗陣計跟住返屋企上q.某人破天荒咁叫我俾心機攷試.仲傾咗好耐計.覺得我哋嘅距離比以前拉近咗.好事嚟咖.下個月佢生日啦.都唔知送咩俾佢好.好煩.最憎霖送咩禮物俾人哋.霖到我頭都爆.唉.呢排成日俾人潤.潤到我無言.好彩我都潤返轉頭.咪先好洩底咖.哈哈哈.問你死未.呢個星期我眞喺好開心.因為有兩個美男哥哥(唔想公開佢哋個名.所以叫住美男哥哥先)陪我囖.就算我幾唔開心都好.個兩個美男哥哥都會氹我&陪我傾計.好歡喜佢哋耶.眞的開始覺得單身很好.我有班對我好咖friend就夠啦.雖然得自己一個.但我相信我會活得比以前好.比以前開心.單身也是很美的.

上一篇:送俾貓ci的.

下一篇:060618.