2007-10-19 01:56:15Lufey

好耐冇寫既日記

呢個星期都好想返屋企食飯
但係由於太多野做la
又要學車又要溫習又要返工
所以到最後好似差唔多成個星期冇返去食中午
超少見到我dad
好似生疏左咁
不過過埋下個星期就一切都有定數la
辛苦既測驗周已經過左去
黎緊既將會係考試
不知不覺咁快就過左差唔多兩個月la
呢兩個月內我自己都覺得自己有進步
而且呢兩個星期內既成績都算滿意
自己第時可以讀咩大學同埋能唔能夠如願讀到自己既興趣都係未知之數
希望可以繼續咁維持落去la
而且自己越黎越覺得當初自己唔努力讀書要轉黎呢間學校到底有冇遺憾有冇後悔呢
呢個問題自己周不時都會諗
但係我既結果都係有後悔但係冇遺憾
因為咁樣我先可以識到咁多好朋友同埋我女人
呢幾日見唔到妞王真係好唔慣
而且我好想再好似以前咁妞王一家開開心心
我真係唔知點樣幫佢地
但係我始終覺得同佢一家人一齊玩真係好開心
好warm
而且伊家日日都好掛住妞王
天氣又開始變凍
唔知妞王會唔會凍親
又驚佢會唔識照顧自己
今年同上年真係好唔同
上年既呢個時後我對妞王既信任都仲係好淺
但係伊家已經唔係la
可能我地一齊經歷既事多左
互相對大家都有左一種信賴感
唔會再好似以前咁猜猜度度對方
所以雖然伊家我地仍然唔係成日一齊
但係我都好放心
但係又好掛住
所以我都唔會忽略小妞
而且我已經feel到
我寧願將一切開心既野都留比佢
就算自己一個唔開心
我都願意
因為只要見到佢笑
我先可以感覺到我係比到幸福佢ga
希望我同小妞可以一生一世la
因為我真係好愛佢
雖然有時會發下佢皮氣
但係一諗起佢咁鍚我
知我中意海賊王又會買海賊王既野氹我開心我就知道無論佢點曳
佢都係一個好鍚我既老婆
i love u 老婆
做咩話寫唔到呀? 2008-07-07 22:56:59

你做咩話留唔到言呀?
我依家埋留緊lo
實係直口啦
我有好多好多野寫架
不過我今次唔寫咁多啦,因為我仲要溫好多好多野呀
總之一句對唔住呀老公
我知錯啦
我知道我唔應該同你講分手架
不過我只係想你對我好d,多d陪我
以後我會改架
會改到一個你最愛最值得愛ge女人好唔好?
我今次一定唔會去做野,留多d時間陪你玩
因為我要珍惜同你一齊過最後一次暑假
i love u

叻la 2008-05-26 02:03:58

你隻咁既曳野成日亂發皮氣哇
不過你知la
一到夏天我個人會易炆好多
咁如果到時到后又要我氹既話你要快o的比我落台哇
如果唔係我驚我會唔氹ar
最好冬天先嬲la
知道冇
我1點返屋企果時落大耳哇
超衰
濕鬼晒
我好掛字哇...
i love you

對唔住 2008-05-26 00:07:47

對唔住呀
我沉晚咁對你,又大力打你喔
我都唔知點解會咁小氣對你
我只要有dd覺得你唔唉,對我唔好,我就好嬲啦
就好似沉晚咁:
你淨係識得睇電視同傾計都唔入黎理我
我覺得你沉晚有d唔唉所以我好嬲呀
跟住叫你又唔應我喔
我好驚你會變心呀
會因為我剪左髲唔靚而冇咁唉我呀
不過好多謝你呀
我咁打你你都冇唔理我,都仲係要氹我
希望我地以後都可以一直係咁就好啦
你會一世都會咁千就我架係埋?
i love u