2004-10-15 17:39:39渴睡...

MOMO...

妖~今朝早好鬼白痴==
見到有條友(同校唔識GE)番學,
咪諗住跟佢,睇下佢番學條路係咪快D,
點知原來佢係去接佢個FD WOR~
好LAW AR~
又唔知行到去邊(方向白痴)~~
唯有番番轉頭,點知條路落番去我小學附近,
仲遠過我屋企呀>.<
跟住得番十五分鐘度,勁炆!
狂跑狂跑...快如閃電、疾如風...
(途中有個阿叉啤住我)
結果...
我以奧運選手姿態衝線,香汗淋漓;
差少少就遲到。

呢個故事教訓我地:
千萬不要貪圖快捷而走捷徑;

其實都係個個甚麼甚麼廣告害的,
說甚麼...
要行唔同GE路,
先會發掘出唔同GE事物==
哼!!!行到我蕩失路啦宜家。
豈有此理!電視機成日都呃人GER><








                     >YAM<