2005-05-21 21:55:11高b.d.路飛

白痴的.....

今朝電話失靈.....又起唔到身了...
又話要早起溫acc~>^<~

電話壞到死....要買新的....哈哈...
之後都係see下tv~~~再傾一陣電話...
終於正式開始溫acc~~~都攪到成3點幾先開始
6點就睇數碼.....暴龍...

之後有人sd左gundam d野比我...
正><^比佢害死啦....攪到勁睇...
大大話話都無睇十幾集la~>3> ...我老公好可憐ar~
我鍚返....><

睇到8點幾食埋野...再打埋呢篇野....就=我可以去死得...
><...acc要比心機ar~e都好ar~唔想多一科肥仔ar

唉....冷氣機壞左...成日開開下又熄...
熄左又開返.1.....攪到我依家病左...
都唔算太serious ge~~~but無頭痛下姐
我要掉左部冷氣ar~~~~~~~~~~~acc考得唔好就燒鬼左部野去