2005-05-18 23:50:53高b.d.路飛

....18

訓到12點先起身,...睇再生1x~
之後就食lunch!~溫acc~唔夠1個鐘就give up 了
跟住唔知點解無聊到拎左本maths pastpaper黎做
無聊爆...都唔小野嫁,做左都有1個鐘左右...
好正ar~~~哈哈...

acc一拎份野已經勁多野唔識..maths可以話得幾條唔識
so溫到4點左右打機~msn~.......

之後都無溫到...just 電話...
but我發覺左d 野...
我超憎人管我同埋要求我去改變自己.....我係我...唔會為左你或者任何人改...改左就唔係我.....我想講好耐嫁la~
我男人婆~so what~我性格係咁.....你要小鳥依人
搵其他人la~~~don’t distrub me

心情唔靚...連續個d電話就好慘la~~~哈哈....
-.-...我唔想ge~