2004-10-11 16:41:03cky_SaRa

庖丁解牛

ai~好the 皮a!!!!!
econ quiz點解method o岩,但計極都計唔到ga!!!
bio quiz...失利
跳舞...予慾無言

好明顯我e d就係以有涯隨無涯lar!
(haha 所以真係"怠矣")

我投行la
夠竟想點jei?!
食屎ga!

都唔知邊d粉皮話要有考試ga wor?!(因為有sarcity->要有criteria determine winner/ loser lor)
我諗我都要沿督以為經->暴訓,暴玩一排如果唔係就唔可以保身,存身lor

好好好好好好好好氣餒lor~!

p.s.我已經改o左標題o既theme la
haha~