2004-10-09 21:58:20cky_SaRa

百年孤寂*

唔開心lor~次次都係咁,冇o野ga(<-e個係用o黎形容最有o野gei形容詞,真係冇o野gei 話係唔需要有任何解釋)次次都係咁都要做(跳)d自己唔鍾意跳gei o野...
仲要次次我都唔覺得係我真係唔得而冇得跳o個d ga wor!
冇ga la~
上次都係男女o既分別
今次擺明係做佈境ga wor(不過e d都唔係o個point),最大問題係要咁多technique lor,玩咩...我o地要做勁technique o既配角,但我d technique係approaching to zero lor
今日仲要"purette)<-自己估下係mug la~突然做唔到,不過我估都係因為我太驚jei
下堂會冇o野ga la(hopefully)要做返多d sit-up先得lar~
不過都有d驚a...佢d o野勁technical
投先真係好驚a!
如果佢鬧我我會即喊lor...好彩投先我purette唔到佢冇話我jar,如果唔係可能我已經喊jor
下堂會好d ga~都冇理由唔跳ga ma(俾o左錢ga wor!),我要做一個出色o既配角=p