2004-10-07 21:05:37cky_SaRa

我甚麼都沒有~

連夢裏也會覺得快樂難求

連淚光都光不過黑夜盡頭

不過不過我不用難受

像我對你也不敢講永久

連天都知這瑣碎悲哀背後

一切都不算得罕有

近排覺得自己d o野好似俾人拎走晒咁,其實都唔係俾人拎走o既,係自己冇晒lor~
d老師上堂問d人d o野識唔識,差唔多問晒成班都唔會問我,好似覺得我唔會識咁-_"
(雖然有時我d o野都會錯)死la~(佢o地唔係覺得)我唔係真係蠢成咁ha ma?!too bad!
好傷心lor真係~(em...其實我覺得話自己好傷心d人傷心極都有限,因為人係最唔開心o既時候真係唔會流得出眼淚ga<-唔知係邊套戲講ga)

成日都有種唔secure o既感覺,覺得a-level 好好好好唔穩陣,真係驚到想喊o個隻wor!
好頹a~!

我沒有我沒有沒有

從運氣到信心到天空宇宙全屬某某

未明何處有售!