2004-10-06 16:44:49cky_SaRa

薰衣草

從回憶上路 從淚水變滴露
所有o野都應該完晒lu
唔係話好傷心o個d,不過就覺得好似小o左d o野咁
e兩日都同埋d堂叔伯一齊,平時好小ga
所以好似好熱鬧咁
其實我好鍾意o個d大家庭o既生活,睇見d同學過時過節去做節我就會覺得好羨慕!
我記得我細個(我十叔公/阿婆未死o個時)我記得我好多時都係同我堂阿哥一齊坐ga wor(haha我仲記得佢有一次教我畫"木台"布)不過因為佢阿爸同佢阿女麻有d問題之後(都起碼10年la)就好小見lu,我上次見佢都四年前lu,其實我見到佢都唔係好認得佢
以前細個o個時我叫佢做"文哥哥"ga wor,如果你e家叫我再叫佢我都唔知叫佢mei好
咁我都唔係o個d7,8歲o既小朋友lar ma
其實每諗起e件事都有d"傷感"(因為d堂阿哥,家姐之中同佢最熟)
但係就算一路keep住有contact我諗都唔會好熟,始終佢大過我咁多

跟住我last nite係度諗我自己生頂多咪一個起兩個止,咁點先可以熱鬧d lei
於是我決定契好多個仔女返o黎haha~
等我d同學d仔囡第二時我都契o左佢咁就可以好熱鬧la
不過都要等我搵多d錢先,咁先可以買o野俾我d契仔契囡^^

hoho~我last nite見到一個靚仔a~
不過有時我都驚自己對"靚仔"o既要求過低,因為平時對住o個d...=p
不過如果民生d男仔係2,3佢都有7,8 ga la但係吳彥祖係11,12 lor~kaka

睇<四葉草>o個時我同我老豆講有冇d學校d女仔真係會咁含蓄,但係我諗真d之後都係補o左一句都應該係民生冇靚仔所以冇d咁o既phenonmen^++^

為甚麼我活不到更好 為甚麼以為我很苦惱?!