2004-09-26 19:05:13cky_SaRa

三國誌

今日係度搞下部電腦do野,一路聽歌,聽到三國誌入面有一句"情外情變了對象別要太驚訝"
好多人都話d人係第三者就要遇o左唔會有好結果,佢可以為O左你同埋第二個分手,對你都可以一樣etc
但係諗深一層又唔係wor!如果你真係好好好好好好夾o既話又覺得你係最好o既就唔會放棄你lar(tautology=p)所以都唔可以咁樣咒人~^++^

我想買部新DC a,正確do黎講係想我阿爸阿媽買部DC俾我~最好field trip之前有lar~如果唔係field camp之前都好a~

我又係度諗quit唔quit好lar!
其實唔quit都係唔捨得d朋友仔,我真係唔需要e d所謂o既honour wor~
唔係掛住e個名就會勁d ga ma~
如果quit o左其實course會好d我真係會毫不猶豫地走~
同埋我發現我係唔介意俾佢話,(之前我覺得其實都仲有人差過我,y成日針住me,我ytd發現到點解la(我估),因為佢以為我係學o左好耐ballet,所以唔應該咁,但其實我係一堂ballet都未上過lor~肯定將我同唔知邊個撈亂jor la~不過跟o左佢幾年d人佢都好可以望住阿a叫b.但係下次有機會我一定會同佢就我未學過ballet!!)如果佢一個話我其他老師就唔會我寧願堂堂俾佢話lu~^3^

hohoho~今日red earth有個salesgirl話我d皮膚都算幾好~哈哈哈~!

我覺得我個dancer夢好似已經醒o左一大半,仲好似有d死心tim a>.<,好似唔敢再去"追"咁~(oh no~!)其實僅次於dancer其實我好想係d名店好似gucci,channel,ysl,etc度做,做visual mechandiser(<-希望冇spell錯la~)或者marketing etc~其實我係唔買名牌(買唔起+覺得自己未夠"氣質",再大過d lar~)我覺得去build-up一種prestige係有趣過去買一種prestigega wor=)

不過講多一句先,我真係唔覺得beams boy,hysteric, x-girl a o個d係名牌lor!~