2004-09-25 18:25:28cky_SaRa

小玩意*3^

一世穿一次 小玩意 是我畢生大志~
哈哈哈哈哈!~

我覺得e首係我聽個令人最"lum" o既歌wor~
近日係度諗我complete o左2nd edu.都未有...會唔會讀大學都冇ga?係就慘lar
kakaka~
不過有待讀大學先諗/入o左大學先算lar~
讀唔到大學又係另一個"唔知點算"!

講下我近排想要d小玩意先~
新書包->買o左self-finance
銀雨->睇o左媽咪贊助
plaza x就訂飛->都係媽咪贊助
新波鞋->都有小小"著落"->都係媽咪贊助

真係好la~
好快就十月咁又可以買筆la~!^3^